Przed zleceniem usługi prosimy Państwa o zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu świadczenia usług (dalej „Regulamin”), który jest częścią umowy o wykonanie usługi przez Prasowalnia.pl sp. z o.o.
Postanowienia ogólne
Właścicielem Prasowalnia.pl jest:
Prasowalnia.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok. 204
04-036 Warszawa
KRS: 0000782343
NIP: 1132996818
REGON: 383125615
zwana w dalszej części regulaminu „Prasowalnią”.
Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Prasowalnię, w tym zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
Prasowalnia umożliwia zamawianie za pośrednictwem telefonu lub Internetu usług prania i prasowania z dostawą do domu, a także inne usługi oferowane przez Prasowalnie.
Składając zamówienie potwierdzacie Państwo zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptację.
Procedura składania i realizacji zamówień
Zamówienia możecie Państwo składać całą dobę za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.prasowalnia.pl lub od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-20.00 dzwoniąc pod numer telefonu +48 531 799 557.
Podstawowym warunkiem zamówienia usługi jest prawidłowe podanie lub wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym numerem telefonu, pod którym będziemy moglipotwierdzić złożenie zamówienia.
Zamówienia, których nie będziemy mogli potwierdzić z powodu nieprawidłowych danych teleadresowych nie będą rozpatrywane.
Cennik naszych usług znajduje się na stronie internetowej www.prasowalnia.pl.
Płatności za wykonane usługi możecie Państwo dokonać w gotówce po całkowitej realizacji zamówienia tj. przy odbiorze wypranej lub wyprasowanej garderoby albo przelewem, z góry, przed realizacją zlecenia, tj. przed odbiorem wypranej lub wyprasowanej garderoby.
Przy zamówieniu poniżej 65 zł doliczymy Państwu do rachunku opłatę dodatkową za transport w wysokości 15 zł.
Zamówienia dotyczące usług prasowania realizujemy w terminie 24 godzin licząc od momentu odbioru garderoby. Inne zamówienia realizujemy w terminie do 3 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia w szczególności w okresie Świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocy.
Prasowalnia może odmówić wykonania zlecenia bez podawania przyczyny.
Jeśli nie zastaniemy Państwa w domu w terminie umówionym na odbiór wypranej lub wyprasowanej garderoby będziemy mogli obciążyć Państwa dodatkową opłatą za kolejną wizytę w wysokości 15 zł.
Usługi realizujemy w granicach administracyjnych miasta Warszawy. Realizacja zamówienia poza tym rejonem może nastąpić po ustaleniu indywidualnych warunków odbioru i dostawy przedmiotu usługi.
Do prasownia przyjmujemy tylko czyste i wyprane wcześniej rzeczy.
Przy składaniu zamówienia należy wskazać stałe uszkodzenia garderoby, w tym plamy – informacje te nie będą uwzględniane przy późniejszych reklamacjach.
Prasowalnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam znajdujących się na garderobie, w szczególności plam po napojach gazowanych, sokach, winie, kawie, herbacie, tłuszczu.
Za odzież oraz pozostałe rzeczy bez oznakowania producenta, Prasowalnia nie ponosi odpowiedzialności.
Prasowalnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody w garderobie, których nie można było przewidzieć przed jej przyjęciem, a wynikające z niedostatecznej trwałości farbowania, napisów drukowanych, zbiegania się materiału, impregnacji i innych ukrytych wad.
Prosimy Państwa o sprawdzenie jakości wykonania usługi w chwili odbioru przedmiotu zlecenia.
Za przedmioty pozostawione w oddanej do prasowania odzieży nie ponosimy odpowiedzialności.
W przypadku wystąpienia okoliczności losowych, niezależnych od Prasowalni lub w przypadku siły wyższej, co uniemożliwi nam zrealizowanie całkowicie lub czasowo złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – do czasu ustąpienia tej przeszkody. O zaistniałej sytuacji powiadomimy też Państwa niezwłocznie.
W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie, które Państwu wypłacimy opierać się będzie na wycenie dokonanej przez rzeczoznawcę ubezpieczyciela, z którym Prasowalnia ma podpisaną umowę ubezpieczenia OC. Zastosowanie znajdują odpowiednie postanowienia Kodeksu cywilnego.
Procedura reklamacyjna
Reklamacje możecie Państwo składać w terminie do 48 godzin od momentu dostarczenia przez nas przedmiotu zlecenia.
Reklamacje przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej na adres email: kontakt@prasowalnia.pl lub adres poczty tradycyjnej w Warszawie (04-036), Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok. 204.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni licząc od daty złożenia reklamacji.
Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Państwa z obowiązku terminowej zapłaty za usługę.
Dane osobowe
Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, którą znajdziecie Państwo tu.
Postanowienia końcowe
W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.