I. Postanowienia ogólne
1. Właścicielem Prasowalnia.pl jest:
Prasowalnia.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok. 204
04-036 Warszawa
KRS: 0000782343
NIP: 1132996818
REGON: 383125615
zwana w dalszej części regulaminu „Prasowalnią”.
2. Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Prasowalnię, w
tym zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
3. Prasowalnia umożliwia zamawianie za pośrednictwem telefonu lub
Internetu usług prania i prasowania z dostawą do domu, a także inne
usługi oferowane przez Prasowalnie.
4. Składając zamówienie potwierdzacie Państwo zapoznanie się z
niniejszym Regulaminem i jego akceptację.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
1. Zamówienia możecie Państwo składać całą dobę za pomocą
formularza kontaktowego znajdującego się na stronie
www.prasowalnia.pl lub od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-
20.00 dzwoniąc pod numer telefonu +48 531 799 557.
2. Podstawowym warunkiem zamówienia usługi jest prawidłowe podanie
lub wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym numerem
telefonu, pod którym będziemy mogli potwierdzić złożenie zamówienia.
3. Zamówienia, których nie będziemy mogli potwierdzić z powodu
nieprawidłowych danych teleadresowych nie będą rozpatrywane.
4. Cennik naszych usług znajduje się na stronie internetowej
www.prasowalnia.pl.
5. Płatności za wykonane usługi możecie Państwo dokonać w gotówce
po całkowitej realizacji zamówienia tj. przy odbiorze wypranej lub
wyprasowanej garderoby albo przelewem, z góry, przed realizacją
zlecenia, tj. przed odbiorem wypranej lub wyprasowanej garderoby.
6. Przy zamówieniu poniżej 65 zł doliczymy Państwu do rachunku opłatę
dodatkową zatransport w wysokości 15 zł.
7. Zamówienia dotyczące usług prasowania realizujemy w terminie 24
godzin licząc od momentu odbioru garderoby. Inne zamówienia
realizujemy w terminie do 3 dni roboczych. Zastrzegamy sobie prawo
wydłużenia terminu realizacji zamówienia w szczególności w okresie
Świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocy.
8. Prasowalnia może odmówić wykonania zlecenia bez podawania
przyczyny.
9. Jeśli nie zastaniemy Państwa w domu w terminie umówionym na
odbiór wypranej lub wyprasowanej garderoby będziemy mogli obciążyć
Państwa dodatkową opłatą za kolejną wizytę w wysokości 15 zł.
10. Usługi realizujemy w granicach administracyjnych miasta Warszawy.
Realizacja zamówienia poza tym rejonem może nastąpić po ustaleniu
indywidualnych warunków odbioru i dostawy przedmiotu usługi.
11. Do prasownia przyjmujemy tylko czyste i wyprane wcześniej rzeczy.
12. Przy składaniu zamówienia należy wskazać stałe uszkodzenia
garderoby, w tym plamy – informacje te nie będą uwzględniane przy
późniejszych reklamacjach.
13. Prasowalnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam
znajdujących się na garderobie, w szczególności plam po napojach
gazowanych, sokach, winie, kawie, herbacie, tłuszczu.
14. Za odzież oraz pozostałe rzeczy bez oznakowania producenta,
Prasowalnia nie ponosi odpowiedzialności.
15. Prasowalnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody w garderobie,
których nie można było przewidzieć przed jej przyjęciem, a wynikające z
niedostatecznej trwałości farbowania, napisów drukowanych, zbiegania
się materiału, impregnacji i innych ukrytych wad.
16. Prosimy Państwa o sprawdzenie jakości wykonania usługi w chwili
odbioru przedmiotu zlecenia.
17. Za przedmioty pozostawione w oddanej do prasowania odzieży nie
ponosimy odpowiedzialności.
18. W przypadku wystąpienia okoliczności losowych, niezależnych od
Prasowalni lub w przypadku siły wyższej, co uniemożliwi nam
zrealizowanie całkowicie lub czasowo złożonego zamówienia,
zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – do
czasu ustąpienia tej przeszkody. O zaistniałej sytuacji powiadomimy też
Państwa niezwłocznie.
19. W przypadku zaginięcia lub zniszczenia garderoby odszkodowanie,
które Państwu wypłacimy opierać się będzie na wycenie dokonanej
przez rzeczoznawcę ubezpieczyciela, z którym Prasowalnia ma
podpisaną umowę ubezpieczenia OC. Zastosowanie znajdują
odpowiednie postanowienia Kodeksu cywilnego.
III. Procedura reklamacyjna
1. Reklamacje możecie Państwo składać w terminie do 48 godzin od
momentu dostarczenia przez nas przedmiotu zlecenia.
2. Reklamacje przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej na adres
email:
kontakt@prasowalnia.pl lub adres poczty tradycyjnej w Warszawie (04-
036), Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok. 204.
3. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni licząc od daty złożenia
reklamacji.
4. Zgłoszenie reklamacji nie zwalnia Państwa z obowiązku terminowej
zapłaty za usługę.
IV. Dane osobowe
Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności, którą
znajdziecie Państwo tu.
V. Postanowienia końcowe
W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie
znajdują odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego